Verkoop is meer dan alleen verkoop van producten of diensten. Je moet het afnemersgedrag van je klanten begrijpen om hun klantreis te kunnen verbeteren. Het verkooptraject begint bij acquisitie en eindigt met het sluiten van de verkoop. Aftersales is belangrijk voor klanttevredenheid na de afname van product of dienst en relatiemanagement helpt je om een goede relatie met je klanten te onderhouden. Zo zorg je voor tevreden klanten en een groeiende omzet. In Operationeel plan deel 2 – Verkoop zijn dit de onderwerpen waar je mee aan de slag gaat.
De inhoud van het leerwerkboek gaat uit van de praktijk en sluit aan op de vakkennis en vaardigheden van het kwalificatiedossier en het theorie-examen. Via de digitale leeromgeving van Sarphati | Ondernemer Handel heb je toegang tot Opdrachtgestuurd Onderwijs dat je helpt met het toepassen van de theorie. Op deze manier haal je het beste uit je opleiding en bereid je je voor op een carrière in de handel.
Inhoud combipakket
-Leerwerkboek Operationeel plan deel 2 – Verkoop met opdrachten
-Licentie digitale leeromgeving Sarphati | Ondernemer Handel met toegang tot OgO-opdrachten
Maak samen werk van onderwijs
Boom mbo wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo zorgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!